Even een voorstelrondje - Reisverslag uit Isla Margarita, Venezuela van Marieke Elswijk - WaarBenJij.nu Even een voorstelrondje - Reisverslag uit Isla Margarita, Venezuela van Marieke Elswijk - WaarBenJij.nu

Even een voorstelrondje

Blijf op de hoogte en volg Marieke

04 Februari 2015 | Venezuela, Isla Margarita

Voor de nieuwsgierigen onder ons zal ik de mensen van de groep eens omschrijven:
Martine. Ze is 18 jaar en Nederlandse. Ze woont op Texel en wil de hotelschool gaan doen. Het is een vrolijk meisje en een ontzettende flirt. Ook is ze zangeres en nog goed ook!
Anna L, Ze is 22 jaar en Noorse. Ze heeft chemicaliën gestudeerd en gaat hierin doorleren. Ze is een rustig meisje, een beetje een tante sidonia.
Anna D, 23 ofzo, ze is Zwitserse en gaat beginnen aan een medicijnenstudie. Een lief meisje, heel erg geïnteresseerd in anderen en rustig.
Erling, 19 uit IJsland, lange jongen type basketballer, een beetje lui en nonchalant, wel met humor
Cédric, 26 uit Zwitserland. Portverdikkie wat een lichaam! Mijn danspartner, levensgenieter, heel rustig maar kan af en toe ineens losgaan, veel humor
Remo, 23 uit Zwitserland. de gangmaker, womaniser, beste maatje met Cédric, heel veel humor en praat Engels in 'alo alo' stijl,
Johanna, 21 Zwitserse. One of the guys, leuk meisje, vrolijk maar rustig, wil lerares worden op de basisschool.
David, 26, Duits, hardrocker, rustige aardige jongen
Niels, 24, Zwitser, apart type, spreekt heel slecht Engels maar doet z'n best, nerd
Amy, 23, Engelse, beetje een mutsie die niks lust en veel zeurt, een meisje dat uiteraard niet aan zonnebrandcreme doet en de vellen hangen nu aan d'r lijf
Tray, Amerikaan, mist al z'n chromosoompjes, totaal contactgestoord en ernstig autistisch

Dat waren ze geloof ik! Dan hebben we nog drie gidsen:
Harold, 35 jaar, een Colombiaan die bijna z'n hele leven in Venezuela woont. Apart type, vind zichzelf heel wat, maar heeft een kort lontje. Speelt veel gitaar en denkt dat hij kan zingen
Kyle is 29 en komt uit Londen, hij werkt een paar maanden voor de lodge, ADHD type die heel hard om z'n eigen grapjes lacht
Isiais is een Venezolaan, aardige jongen, wil z'n eigen bedrijf beginnen in hetzelfde segment. Erg betrokken met z'n land en wil zich inzetten voor de natuur van Venezuela. Speelt veel gitaar en zingt (best goed).

Dat was het wel zo'n beetje!
Ik ga nu even naar een dorpje in de buurt. Chiao chicas en chicos!!

• 04 Februari 2015 - 21:01

Bas En Peet Op Reis... :

En dan nog Marieke, ik geloof 30, uit Nederland, heel lief, lichterlijk prettig gestoord meisje. Beetje onzeker soms, zal na haar vakantie wel anders zijn denken wij... Gaat nog verder Spaans studeren en misschien wel een Zwitsers ?!?!? ;-))

• 04 Februari 2015 - 21:29

Monique:

Leuk dat je wat over de groep vertelt! Lekker gevarieerd, maar ben nu wel erg benieuwd naar Cedric, haha! Foto!!!!!!

• 05 Februari 2015 - 12:18

Tülay:

En dan ben je ineens.....de oudste....hahahahaha

• 05 Februari 2015 - 12:22

Tülay:

Oh ja, ik denk dat ik die Cedric al heb gespot op een foto ;)

• 05 Februari 2015 - 19:56

Nathalie:

Hahaha geweldig....Zie het helemaal voor mij!