En toen zat Isla Margaritha er weer op... - Reisverslag uit Isla Margarita, Venezuela van Marieke Elswijk - WaarBenJij.nu En toen zat Isla Margaritha er weer op... - Reisverslag uit Isla Margarita, Venezuela van Marieke Elswijk - WaarBenJij.nu

En toen zat Isla Margaritha er weer op...

Blijf op de hoogte en volg Marieke

05 Februari 2015 | Venezuela, Isla Margarita

Gisteravond hadden we een stapavond (ja, op een woensdag).
We werden opgehaald door de partybus inclusief feestverlichting en flinke subwoofers! Na een rit kwamen we aan bij de eerste bar: dicht! Vervolgens maar naar een Engels rockcafe gegaan. We waren de enigen! Wel ok, maar geen salsa/ merengue muziek helaas! De gids, Harold, koopt twee flessen rum voor de groep (een fles kost tussen de 3 en 5 euro. Helaaaaaas heb ik geen plaats over in m'n tassen).
De avond was niet schokkend, dus rond 01 uur weer met de partybus terug. Subwoofers weer op volle touren, salsa dansen in het gangpad, dat was wel het hoogtepunt van de avond!

Nu gaan we ontbijten en daarna weer terug naar Playa Colorada. Vanaf morgen drie dagen duiken en daarna 8 dagen naar de jungle, kayakken over de Orinoco rivier en slapen in de jungle. Het zal dus wel even duren voor jullie weer van me horen!
Dus don't worry, i'm happy!
Dikke kusss

• 05 Februari 2015 - 14:59

Monique:

Hey Marieke!

lekker feesten daar dus haha!
    Heb je tenminste ook geen kater!

Heel veel plezier met het duiken en doe voorzichtig in de jungle! xxxxx

• 05 Februari 2015 - 15:19

Elly Willemsen:

Hoi Marieke,
    Veel plezier in de jungle. Tot horens dan maar bij de volgende internetgelegenheid.
    Misschien is er in de jungle wel een WIFI - boom!
    Groetjes hoor!

• 05 Februari 2015 - 15:23

El Padre:

Nog veel plezier Meis!
    Enne..... neem je een aapje voor me mee?

• 05 Februari 2015 - 16:25

Adrie:

Hoi Marieke,
    je hebt het er maar druk mee! Geweldig!

• 05 Februari 2015 - 18:14

Mamar:

Ha marietje ,

Geniet op die orinococo, let op piranhas, de tse tse vlieg en wat er zo voorbij komt.
    Kus mamar / henk

• 05 Februari 2015 - 19:54

Nathalie:

Wat je nog wel van plan om terug te komen of vind je het wel best daar???

Xxx

• 05 Februari 2015 - 20:37

Ming:

MARICU,pas je op voor de jungle fever...

Enjoy