Marmaris here we come!! - Reisverslag uit Marmaris, Turkije van Marieke Elswijk - WaarBenJij.nu Marmaris here we come!! - Reisverslag uit Marmaris, Turkije van Marieke Elswijk - WaarBenJij.nu

Marmaris here we come!!

Blijf op de hoogte en volg Marieke

24 Augustus 2015 | Turkije, Marmaris

Om 03:05 uur ging de wekker. Mooie tijd om op vakantie te gaan!! Om 04:00 uur haal ik Wieteke op. Marmaris here we come!!!
De vlucht gaat goed en voor we het weten zitten we in Turkije. de douanebeambte is zó vriendelijk! Met een chagrijnige muil en een klap op z'n bureau bedoelt hij dat ik mijn paspoort mag tonen.... Vooruit... Omdat hij het zo vriendelijk vraagt! Vervolgens met een ge-airco-de bus nar het hotel. Het ziet er netjes uit... Restaurantje op de begane grond, zwembadje met heerlijke lounchemuziek... Ik kan hier wel wat mee! Snel gooien we de zooi op onze kamer en BOMMETJEEEEE het zwembad in (misschien verkeerde woordkeus in deze tijd van het jaar...). Vanavond nog even relaxen... Morgen beginnen we pas écht!

• 24 Augustus 2015 - 21:22

Nathalie:

Geniet ervan mop!

• 24 Augustus 2015 - 21:50

Monique:

Heerlijk Marieke! En dan te bedenken dat alle mensen van de Douane zo aardig zijn ;)

Veel plezier!!!! xxx

• 25 Augustus 2015 - 17:02

Tulay:

Heerlijk en fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Heel veel plezier!! Xxxx