Even een update - Reisverslag uit Marmaris, Turkije van Marieke Elswijk - WaarBenJij.nu Even een update - Reisverslag uit Marmaris, Turkije van Marieke Elswijk - WaarBenJij.nu

Even een update

Blijf op de hoogte en volg Marieke

28 Augustus 2015 | Turkije, Marmaris

Dinsdag
Vanmorgen werden we om 9:30 uur van de wekker wakker. We hebben dramatisch geslapen want de airco blaast in je gezicht en zonder airco is het niet uít te houden!
Er komt vanmorgen een mevrouw van Arke langs om eea uit te leggen over de excursies. Wij gaan uiteraard een hammambehandeling nemen en vrijdag doen we een boot/jeep safari.
Na dit alles gaan we met het busje naar een mooi strandje, 10km verder op. Het strand hier ligt namelijk veeeel te vol met vervelende irritante mensen.
We hebben een bedje aan de waterrand met uitzicht op wat eilandjes. Zo... Relaxed stand aan, biertje en muziekje erbij... Niks meer aan doen! Ok af en toe even de zee in (die toch echt wel warmer is dan bij het slufter!)
Na een middagje strand (waarbij we ietsiepietsie zijn verbrand) gaan we terug naar het hotel. Even relaxen voor we 's avonds op de boulevard uiteten gaan bij OYes! Na het eten nog wat winkelen en daarna op naar bed!

De volgende ochtend (wo) worden we weer van de wekker wakker. Nu voor het nemen van een heeeeeeerlijke hammam!! Het ziet er supermooi uit allemaal. We beginnen met de sauna, dat is logisch als het buiten 37 graden is. Op de kolen worden wat blokjes gelegd en voor we het weten voelen onze ogen alsof er wat Vicks in is gesmeerd... Lekker is anders... Na een kwartiertje worden we opgehaald en gaan we de hammamruimte binnen. In het midden een grote verwarmde steen en allemaal watertaps om jezelf met water af te koelen... Heerlijk! Vervolgens worden we om en om gescrubt en krijgen we een schuimbehandeling, óók weer zo relaxed! We krijgen een handdoek en nemen kort pauze voor we een overheerlijke oliemassage krijgen...OW WAT HEEEEERLIJK! Na de massage zit onze hammam-dag erop. We gaan bij het hotel nog even bij het zwembad liggen... Even rust pakken, want vanavond moeten we op stap!
Nadat we wat gegeten hebben bij het hotel gaan we maar aan de cocktailkaart beginnen

• 29 Augustus 2015 - 06:51

Monique:

Wat een relaxe vakantie zeg!
    En wij weten al hoe de cocktailavond is afgelopen!

• 29 Augustus 2015 - 06:52

Monique: