Tijd voor een massage - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Marieke Elswijk - WaarBenJij.nu Tijd voor een massage - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Marieke Elswijk - WaarBenJij.nu

Tijd voor een massage

Blijf op de hoogte en volg Marieke

21 December 2015 | Thailand, Bangkok

Gisteravond, na ons rustmomentje van een uur zijn we met z'n allen de backpackerstreet ingegaan voor een heerlijk diner. Verse dorade stond bij mij op het menu met een salade (not too spicey please), heeeeerlijk zeg!
Na het eten zijn we met vier vrouwen naar een massagesalon gegaan. Veel salons zitten vol in de etalage en op het terrasgedeelte. Mensen liggen daar voor Pampus en worden verwend aan benen en voeten of hoofd en schouders. Soms met de mond wagenwijd open waar het kwijl nog net niet uitdruppelt...
Ik besluit om voor de fullbody oil massage te gaan van een uur (uiteraard nadat ik heb gevraagd of dat niet in het zicht is van elke homosapiens die de salon passeert). De massage blijk boven te zijn en gelukkig gaat Linda ook voor een massage die boven is... Ons schoeisel laten we beneden achter en we gaan twee trappen op. De deur wordt geopend en we lopen de afwerkplek binnen: zo'n 10 vieze matrasjes op de grond met een hoofdkussen en een smoezelig lakentje. Linda neemt een rugmasaage en mag (volledig gekleed) op een matrasje plaatsnemen, waar zij direct in de houtgreep wordt genomen. Ik mag met het Thaise meneertje mee achter een gordijntje... Ik mag mijn kledij uittrekken (schrik niet, ondergoed blijft gewoon aan... Het meneertje is niet echt mijn type) en ik mag op mijn buik plaatsnemen op een massagetafel. Ik plaats mijn hoofd in het daarvoor bestemde gat en voel dat het Thaise meneertje óók op de massagetafel klimt. Even ben ik bang dat hij bovenop me gaat zitten, maar gelukkig... Het valt mee. Hij past de kneepjes van het vak op alle mogelijke manieren toe terwijl ik langzaam in de bijna kwijlende zen-modus terecht kom, die ik eerder in de etalage waarnam. Maar ik bleef wakker en vol bij kennis, want... Ik wilde m'n tasje blijven zien met m'n geld enzo... En totaal ontspannen met een Thaise meneer die boven me hangt terwijl ik daar halfnakend lig lukt me ook niet echt.... Na een uurtje ben ik helemaal zen en ook Linda is klaar. We wandelen de trappetjes weer af en gaan naar de andere meiden, Lize en Jane, die ook uitbehandeld zijn. Buiten staan de mannen te wachten die hun tijd hebben volgemaakt op een terras met een of andere alcoholische versnapering, een van hen heeft voor ons alle vier een bloemetje geplukt welke wij dankbaar in ons haar draperen. Moe maar voldaan wandelen we met z'n allen terug naar het hotel. Het is bedtijd... Morgen weer vroeg op ivm ons vertrek naar het floatel!

  • 23 December 2015 - 21:37

    Monique:

    Geweldig om te lezen hoe jij een bezoek aan een Thaise masseur beschrijft. Gelukkig geen happy ending whahaha!

  • 25 December 2015 - 09:03

    Nathalie :

    Haha geweldig

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marieke

Actief sinds 29 Dec. 2014
Verslag gelezen: 296
Totaal aantal bezoekers 40237

Voorgaande reizen:

13 Januari 2018 - 31 Januari 2018

Sri Lanka en de Malediven!!

22 September 2017 - 14 Oktober 2017

Wandelingetje door het Annapurna Circuit

10 Februari 2017 - 04 Maart 2017

Op naar de Big Five!!

19 December 2015 - 09 Januari 2016

Thailand

11 Januari 2015 - 18 Februari 2015

Venezuela

Landen bezocht: