Relaxingtime!! - Reisverslag uit Krabi, Thailand van Marieke Elswijk - WaarBenJij.nu Relaxingtime!! - Reisverslag uit Krabi, Thailand van Marieke Elswijk - WaarBenJij.nu

Relaxingtime!!

Blijf op de hoogte en volg Marieke

05 Januari 2016 | Thailand, Krabi

Tijd om te relaxen...

Na al dat gerondreis van de laatste 2 weken is het nu heerlijk om te relaxen aan het strand... De temperatuur ligt rond de 33 graden en het zeewater is niet veel kouder.
Gisteren ben ik met 3 anderen naar Rileybeach geweest. Voor het hotel stapten we op de taxiboot die ons na 10 minuten varen afzetten op Rileybeach. Een fantastisch mooi strand met de rotsen die her en daar uit de azuurblauwe zee steken.... Heel vervelend uitzicht! We zoeken een plekje in de schaduw en wagen af en toe een plonsje in zee. Na een lunch van een overheeeeeerlijke kipwrap huren we kayaks en gaan we een uurtje kayakken tussen de rotsen door! Wat is dit ultiem relaxen zeg! Dít kan ik nog wel een paar weken volhouden! We drinken nog wat drankjes en gaan dan met de watertaxi terug richting het hotel waar we nog een afkoelende duik in het zwembad wagen. Vervolgens douchen en bij de locals langs de weg schuiven we aan voor een heeeerlijk Thais maal. Wát een fantastische keuken is het toch! Na het eten gaan we op zoek naar de Bougie bar voor wat live music! Een Bob Marley look a like brengt verschillende nummers ten gehore en dat met behulp van een enigszins valse gitaar. Dat mag de pret niet drukken en we bougien erop los onder het genot van de diverse cocktails van de cocktailkaart. Na een heeeerlijke dag houden we het rond twaalven voor gezien, morgen op tijd opstaan voor een eilandentour!

Voor de eilandentour worden we weer opgepikt door een watertaxi. We bezoeken de mooiste eilandjes, welbekend uit de diverse reisgidsen. Op een gegeven moment komen we bij een eiland waarbij het zo ondiep is, dat we door het water naar een naastgelegen eiland kunnen lopen, want we dan ook doen uiteraard! Op het laatste eiland blijven we wat langer, snorkelen we wat en bewonderen we de memo's en anderen visjes in de zee. Vervolgens val ik nog even heerlijk in slaap op het strand en na wederom een fantastisch dagje keren we weer terug richting hotel... Ietswat verbrand...

• 05 Januari 2016 - 15:01

Adrie:

Heerlijk! Of ik er bij ben!

• 05 Januari 2016 - 15:05

Elly:

Het zal vreemd zijn als we het weer zonder je reisverslagen moeten doen! Leuk om alles zo te volgen. Geniet nog van de laatste dagen, want het gaat al weer opschieten! xxx

• 05 Januari 2016 - 22:15

Monique:

Wat een ontzettend rot leven heb je toch ;-)

• 06 Januari 2016 - 09:49

Arie En Tineke:

Hoi Marieke,
    Dat roept herinneringen op.
    Je komt toch wel terug?
    Geniet nog veel!
    Groeten,
    Arie en Tineke

• 06 Januari 2016 - 12:07

Peet:

Jajajaja nou weten we het wel !! Grrr en wij maar in het grijze Nederland een beetje ploeteren. Nee hoor het is je gegund