In de wolken en het water - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Marieke Elswijk - WaarBenJij.nu In de wolken en het water - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Marieke Elswijk - WaarBenJij.nu

In de wolken en het water

Blijf op de hoogte en volg Marieke

24 September 2017 | Nepal, Kathmandu

Vanmorgen ging de wekker al vroeg, vandaag staat een vlucht van een uur langs de Mount Everest op het programma. We stappen met 12 anderen op het vliegtuig en iedereen heeft mooi een plekje aan het raam! Daar zit ik dan met mn Nikon, GoPro en telefoon, ready for take-off! We vliegen langs de hoogste bergen van de wereld, Wát waanzinnig mooi en een goed begin van de dag!! Onderweg krijgen we nog een glaasje champagne, want decadent dat we zijn hoort dat er wel bij natuurlijk! Om de beurt mogen we naar de cockpit, waarvanuit we ook nog foto's mogen nemen. De Mount Everest is met zijn 8848 meter geen kattenpis! (Sorry Mo voor mijn kind-onvriendelijke taalgebruik, lees: poezen-urine

• 24 September 2017 - 19:31

Bas:

Oke, ik geef het toe. Ik ben jaloers. Enorm jaloers! Enjoy!

• 24 September 2017 - 20:01

Josefine:

Whoehaaa gaaf zeg!!!
    Dat is genieten met hoofdletters!!

• 24 September 2017 - 22:42

Piet Van Elswijk:

Mooie foto's. Crematie?
    Groetjes.

• 25 September 2017 - 20:15

Arie & Tineke:

En dit is het begin nog maar! Mooi!!!!! We volgen je op de voet..,( nou ja, in gedachten dan. )
    Groeten