Ready for take-off - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Marieke Elswijk - WaarBenJij.nu Ready for take-off - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Marieke Elswijk - WaarBenJij.nu

Ready for take-off

Blijf op de hoogte en volg Marieke

13 Januari 2018 | Nederland, Schiphol

There we go again! Daar zit ik dan... in het vliegtuig, stoeltje 16d aan het gangpad... dan kun je tenminste lopen wanneer je wilt en hoef hoef je niet eerst de slapende passagiers naast je een lapdance te geven!
De reis gaat deze keer via Istanbul naar Sri Lanka en de Malediven, op naar de zon!
Mn lieve moedertje heeft me weer afgezet op schiphol en ook zij begint het te leren, want ik zag geeneens een traantje in d'r ooghoek glinsteren! Uiteraard reist de Heilige St. Christoffel weer met me mee, Álles om me te beschermen tijdens deze reis! Het wordt ook ietsiepietsie anders, want ik laat nu ineens een leuk vriendje achter, ook gek!
Ook gaat een bekende mee, Marianne... zij heeft vandeweek dr reis geboekt!
Al met al zal het weer een fantastische reis gaan worden met een nog fantastischere afsluiting op de Malediven! Af en toe zal ik weer een blogje plaatsen... ik heb (denk ik) al wat medereizigers gespot... typetjes comazuipers in Salou... dat beloofd wat! Gelukkig heb ik Marianne nog...
Dan gaan zo toch écht opstijgen... tot snel! Als jullie me zoeken, lig ik in de zon te shinen! Xx

  • 13 Januari 2018 - 18:00

    Petra:

    Chicks on tour !! Gelijk heb je Marianne ! Veel plezier meiden. Have fun!!

  • 13 Januari 2018 - 19:08

    Leonie:

    Marieke, heel veel plezier en geniet weer van de mooie reis die je gaat maken.

  • 13 Januari 2018 - 19:44

    Josefine:

    He meiden, heel veel plezier daar en niet teveel shinen!
    Geniet ervan!

  • 13 Januari 2018 - 19:56

    Renate :

    Toppers on tour!!! Hele fijne tijd meiden... nieuwe indrukken opdoen, genieten en plezier maken. Ik kijk uit naar de verhalen!

    Have fun

  • 13 Januari 2018 - 20:05

    Tulay:

    Lieverd, heel veel plezier en een hele goede reis! Men, jij komt vaker in Turkije dan ik....;) Ook al is het maar voor de overstap haha.


    Dikke kus

  • 13 Januari 2018 - 21:57

    Annemieke:

    Yeah! Lekker onderweg✈️heel veel plezier met elkaar en met de groep

  • 13 Januari 2018 - 23:58

    Frenk:

    Hallo meiden,
    maak er een mooie reis van en geniet van alles om je heen.

    Grt,
    Frenk


  • 14 Januari 2018 - 17:30

    Esther:

    Suuuuper veel plezier lieve Mariek, geniet ervan! Ik kijk weer uit naar je blogjes! Kusjes Es

  • 15 Januari 2018 - 11:20

    Angela:

    Enjoyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy <3

  • 15 Januari 2018 - 13:17

    Mamar:

    hallo lieverd,

    Weer veilig aangekomen. Verblijf ziet er heerlijk uit. Geniet ervan!
    xxx.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marieke

Actief sinds 29 Dec. 2014
Verslag gelezen: 371
Totaal aantal bezoekers 40171

Voorgaande reizen:

13 Januari 2018 - 31 Januari 2018

Sri Lanka en de Malediven!!

22 September 2017 - 14 Oktober 2017

Wandelingetje door het Annapurna Circuit

10 Februari 2017 - 04 Maart 2017

Op naar de Big Five!!

19 December 2015 - 09 Januari 2016

Thailand

11 Januari 2015 - 18 Februari 2015

Venezuela

Landen bezocht: