Malediven #1 - Reisverslag uit Malé, Malediven van Marieke Elswijk - WaarBenJij.nu Malediven #1 - Reisverslag uit Malé, Malediven van Marieke Elswijk - WaarBenJij.nu

Malediven #1

Blijf op de hoogte en volg Marieke

27 Januari 2018 | Malediven, Malé

DAG SRI LANKA! Vandaag werden we om 4:40 opgehaald om naar het vliegveld te gaan. Het tripje Sri Lanka zit erop en de Malediven liggen op ons te wachten!
Rond 5 uur komen we op het vliegveld aan. We zeggen Siri gedag en gaan inchecken. De vrouw achter de balie geeft me een rolberoerte als ze zegt dat 'the flight overbookt' is! Doe eens even normaal, EN GAUW!! Onze hele groep moet afwachten en hopen dat er plekjes vrij komen, mooi verhaal mafkees!! We zijn woest en doen misschien niet al te aardig tegen de mensen achter de balie, maar dat schijnt te helpen, dus sorry meneer en mevrouw als ik lelijk heb gedaan!
We moeten 3 kwartier wachten om uitsluitsel te krijgen. De andere vlucht gaat om 13:15 ongeveer, dus dat zou betekenen dat we eigenlijk een dag Malediven missen! Als tegemoetkoming zouden we wel een gratis retour krijgen Male - Colombo. De vlucht van Nederland naar Colombo moet je natuurlijk wel zelf betalen! WOEST zijn we. We bellen Siri en we bellen het noodnummer van Shoestring, alles om druk uit te oefenen! Wij zijn namelijk niet de enigen overbookte mensen, er zijn er nog een stuk of 10!
Na drie kwartier zien we de manager staan met een zweetsnor, druk tikkend op een toetsenbord, met vier angstig kijkende medewerkers om hem heen. Wij wachten gespannen af en blijven constant naar hem staren. In de tussentijd staat er nog een zootje andere toeristen boos aan de balie te staan die ook mee willen.
Uiteindelijk komt het verlossende woord: We kunnen meeeeeeee!!!!
We krijgen onze ticket en rennen door naar de douane voor een stempel. Ik dring een beetje voor door vriendelijk te vragen of we bij de crew in de rij mogen, want we hebben haast! Nadat de stempel is gezet rennen we het halve vliegveld over en eindelijk kunnen we instappen... malediven here we come!

Het was een uurtje vliegen en de vlucht zelf ging prima... al het gezeik van vanmorgen is weer vergeten, nu wordt het tijd om te genieten!!
Adrie, ik ga Mn best doen voor de wedstrijd!

• 27 Januari 2018 - 07:58

Adrie:

• 27 Januari 2018 - 08:38

Mamar:

Gelukkig,alles toch goed gekomen!!
    Jullie vast al lekker op het witte strand of inhet azuurblauwe water.
    Die fotowedstrijd ga je vast winnen.alhoewel...het onderwerp deze keer is:de mooiste voorjaarsbloempjes
    Xxx mamar

• 27 Januari 2018 - 10:18

Lonneke:

Hoi Marieke,

weer genoten van je verhalen en prachtige foto's!
    Nu nog de parelwitte stranden... heerlijk, geniet en tot snel.

xxx van ons

• 27 Januari 2018 - 10:23

Monique:

Hoi!
    Niet alles gaat altijd vanzelf, maar met de prachtige zandstranden als vooruitzicht is er "geen vuiltje meer aan de lucht". Ga nog even een paar dagen lekker in de chill modus met mooi weer! Hier is het grauw.... gelukkig geen regen.

x, ook van Onno Isabelle en Luc

• 27 Januari 2018 - 12:43

Nathalie:

Wat had ik daar graag bijgestaan :):):):):):)

Have fun!!!

• 28 Januari 2018 - 06:42

Su:

T is ook overal ter wereld tzelfde gezeik he!! Gelukkig is het goed gekomen! Ben zoooo benieuwd naar de foto's!!! Kan niet wachten!!! Genieeeet!!! Dikke kus