aftellen!! - Reisverslag uit Hellevoetsluis, Nederland van Marieke Elswijk - WaarBenJij.nu aftellen!! - Reisverslag uit Hellevoetsluis, Nederland van Marieke Elswijk - WaarBenJij.nu

aftellen!!

Blijf op de hoogte en volg Marieke

30 December 2014 | Nederland, Hellevoetsluis

Nog anderhalve week en dan is het zover.... Zondagochtend, 11 januari om 06:55 uur, op Isabelle d'r verjaardag, vlieg ik via Parijs en Caracas naar Barcelona in Venezuela. Als het goed is kom ik daar rond 19:00 uur plaatselijke tijd aan. Vanaf Barcelona zal ik dan naar Playa de Colorada gebracht worden, waar ik de eerste twee weken zal verblijven in een logde. Het is er 5,5 uur vroeger dan in NL, dus een geschatte reistijd van zo'n 18 uur!!!
Vanuit de lodge zal ik mijn eerste Spaanse lessen krijgen. Tot nu toe hable Espanol totalos nietos!

De derde week gaan we naar Caripe, waar we een week zullen kamperen in tenten tussen de SPINNEN ZO GROOT ALS PUPPIES en andere beestjes.

De laatste twee weken gaan we kajakken over de Orinoco Delta. We zullen dan in hangmatten slapen in de jungle, vlakbij de Warao indianen (nog steeds tussen de spinnen zo groot als puppies).

Tijdens elke verblijf krijgen we Spaanse les, maar we zullen nog veel andere uitstapjes maken, onder andere naar grotten, watervallen, koffieplantages en uiteraard ook gewoon het strand!

De laatste spulletjes heb ik gekocht, reservebatterijen en extra SDkaartjes voor de camera's liggen klaar en de benodigde inentingen zijn binnen. Ik ben er eigenlijk dus gewoon klaar voor!!

Ik moet zeggen dat het toch best spannend is. Over de groep maak ik me geen zorgen, dat komt wel goed.. maar die SPINNEN ZO GROOT ALS PUPPIES baart me toch wel enige zorgen....

Eerst nog even tijd voor een oud en nieuw feestje. Mijn 2015 begint in ieder geval vol spanning en sensatie!!

Dikke kussss

  • 31 December 2014 - 08:54

    Anne:

    Spannend!!!
    Met die spinnen zo groot als puppies komt het vast goed

  • 31 December 2014 - 09:30

    Mamar:

    Die spinnen vallen wel mee, maar die andere kriebel beestjes...



  • 31 December 2014 - 09:49

    Loes:

    Lieverd, het gaat geweldig worden, maar vanavond nog even musketierwaardig het nieuwe jaar inluiden! !!

  • 01 Januari 2015 - 14:24

    Monique:

    supercool wat je nu al gaat beleven! vind het echt zo stoer!!! ga er lekker van genieten, en die spinnen, die smaken missch wel lekker op de BBQ daar ;-)

    xxxxx

  • 05 Januari 2015 - 18:23

    Bas En Peet Op Reis... :

    Nog maar een paar nachtjes slapen.. kriebel kriebel... We gaan mekaar net niet meer zien op Schiphol, maar vanuit Cape Town alvast, veel plezier en keep writing !

    Un muy buen viaje y volver con seguridad ...!
    P.S. Estos cachorros no hacer nada otros cachorros ;-))

  • 05 Januari 2015 - 18:58

    Marieke:

    gracias, es todo bueno! Soy un perrito dulce ... que no girar!

  • 13 Januari 2015 - 08:08

    Nathalie:

    Welk type puppies moet ik mij dan bedenken???? Chihuahuas of Sint Bernards...is een wezenlijk verschil......;)))

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marieke

Actief sinds 29 Dec. 2014
Verslag gelezen: 271
Totaal aantal bezoekers 40549

Voorgaande reizen:

13 Januari 2018 - 31 Januari 2018

Sri Lanka en de Malediven!!

22 September 2017 - 14 Oktober 2017

Wandelingetje door het Annapurna Circuit

10 Februari 2017 - 04 Maart 2017

Op naar de Big Five!!

19 December 2015 - 09 Januari 2016

Thailand

11 Januari 2015 - 18 Februari 2015

Venezuela

Landen bezocht: