Kayakken en wandelen - Reisverslag uit Catia La Mar, Venezuela van Marieke Elswijk - WaarBenJij.nu Kayakken en wandelen - Reisverslag uit Catia La Mar, Venezuela van Marieke Elswijk - WaarBenJij.nu

Kayakken en wandelen

Blijf op de hoogte en volg Marieke

14 Januari 2015 | Venezuela, Catia La Mar

13/1
Vannacht voor het eerst in de hangmat geslapen. Heerlijk! Al heb ik wel anderen wakker gehouden net mijn gesnurk.... Jammerrrrr!
We hebben met z'n allen ontbeten, een soort buffet met fruitsalade, omeletjes, soort havermout, en een soort empanadas. Na het ontbijt een kayak les gehad, eerst theorie en daarna naar het strand. Oefenen met de basis: van voor naar achter, van links naar rechts. Daarna jezelf omgooien en proberen uit de kayak te klimmen. Zo soepel als ik ben ging me dat uiteraard goed af! Verder een beetje gezwommen in de azuurblauwe zee, heeeel vervelend. Belangrijk is om te blíjven smeren...
Na het kayakken en de lunch hebben we de introductie met de Spaanse les. Dat gaat nog aardig moeilijk worden ben ik bang! Ach... We zullen zien... De rest van de avond lekker relaxen. Ik heb ook mijn foto's kunnen backuppen op een stick, hopelijk kan het ook snel via dropbox.
Morgen om 6 uur beginnen we aan een hike een berg op... Ik ben benieuwd! Eerst nog even al die drank verteren, ik moet tot bijblijven bij de jonkies he!

De wandeling vanmorgen ging goed! Na 10 meter droop het zweet uiteraard al van mijn lijf, maar water genoeg! As vrijdag gaan we naar een baseball game, schijnt hier helemaal hip te zijn! Volgende week vrijdg doe ik een extra excursie van 4 dagen naar de Angel falls, de hoogste waterval ter wereld á 975 meter hoog. Nu even lunchen in puorto da Cruz! Tot snel!

  • 14 Januari 2015 - 17:50

    Elly Willemsen:

    Volgens mij hebben jullie het wel heel vervelend daar! Lekker genieten meis! Toppie!

  • 14 Januari 2015 - 21:21

    Tülay:

    Ik vind je reisverslagen leeeuuukkkk! Foto's zijn top! Ik heb idd al vaker gehoord dat het heerlijk is om in een hangmat te slapen. Als je er maar niet aan gaat wennen haha. Ben nu al benieuwd naar de waterval, lijkt me schitterend. Voorzichtig en plezier. LY

  • 14 Januari 2015 - 21:27

    Monique:

    Ben eigenlijk wel benieuwd naar de groep. Die rare, een Zwitser toch? is die al een beetje oké?
    Heel tof om te lezen wat je al beleeft hebt maar ook zeker wat er nog aankomt! En succes. Met het Spaans, Ciao!!!

  • 15 Januari 2015 - 08:10

    Nathalie:

    Ola,
    klinkt allemaal erg leuk!! Heb je foto's van jojw soepele ikklimuitmijnkayakervaring??? :)

    Xxx

  • 15 Januari 2015 - 15:22

    Mamar:

    Ha die lieverd,

    De eerste lessen Spaans zitten er op. Lastig?
    Doe je voorzichtig bij die allerhoogste watervallen ter wereld. Hebben we hier ook hoor. Ze komen vanauit de hemel.

  • 20 Januari 2015 - 07:56

    Mamar:

    Ha die lieverd,

    Long time no story. Heel benieuwd hoe het staat daar bij jou in het zonnige oord. He
    ier is het koud en valt nu natte sneeuw.

    Kus.

    mamar

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marieke

Actief sinds 29 Dec. 2014
Verslag gelezen: 383
Totaal aantal bezoekers 40248

Voorgaande reizen:

13 Januari 2018 - 31 Januari 2018

Sri Lanka en de Malediven!!

22 September 2017 - 14 Oktober 2017

Wandelingetje door het Annapurna Circuit

10 Februari 2017 - 04 Maart 2017

Op naar de Big Five!!

19 December 2015 - 09 Januari 2016

Thailand

11 Januari 2015 - 18 Februari 2015

Venezuela

Landen bezocht: