Off i go! - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Marieke Elswijk - WaarBenJij.nu Off i go! - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Marieke Elswijk - WaarBenJij.nu

Off i go!

Blijf op de hoogte en volg Marieke

22 September 2017 | Nederland, Schiphol

Om half vier was ik wakker... gewoon omdat het kon. Het duurt nog wel even voor de wekker gaat, maar ik kan niet meer slapen!
Vandaag start mijn volgende trip, een echt avontuur dit keer! Op naar een wandelingetje door het Annapurna Circuit in Nepal. Mijn moedertje was weer zo lief om me baar schiphol te brengen. En ze nam zelfs een mooi kadootje mee: een ketting met de beschermheilige Sint Christoffel, die je onderweg beschermt tegen al het kwaad en tegen alle gevaarlijke paadjes, weggetjes, laantjes, watertjes en gevaarlijke Nepaleesjes. Die kan ik dus wel even goed gebruiken!! Op schiphol weer het afscheid, de laatste kus, een zwaaitje (ik zag het traantje niet hoor mam) en off i go!
Daar zit ik nu dan, op schiphol te wachten op mijn vlucht naar Istanbul, om daarvandaan door te vliegen naar Katmandu! Het wordt tijd voor eens een echte actieve vakantie! De paden op de lanen in en dat met welgeteld twee!! medereizigers. Uiteraard gaat er ook een gids en een draagbitch mee. Maar omdat de draagbitch toch steeds mijn tas moet dragen, zal ik hem goed verzorgen (niet té goed natuurlijk, er zijn grenzen... Ok... tenzij hij écht leuk is). Én omdat hij m'n tas zal dragen, zal ik hem geen draagbitch meer noemen...
Over een uurtje stap ik het vliegtuig in en morgenochtend om half 7 (lokale tijd) stap ik in Katmandu het vliegtuig uit. Het is daar 3 uur en 45 minuten later dan hier.
Tot Wifi's! Kus

  • 22 September 2017 - 09:49

    T .Ammy:

    een geweldige vakantie toegewenst , stuur af en toe een foto ,blijf gezond.

  • 22 September 2017 - 09:51

    Lonneke :

    Hee Marieke,

    Dat je maar weer heel veel mooie herinneringen mag maken!
    Gaat goedkomen! Ik kijk uit naar je verhalen. Dikke xxxx

  • 22 September 2017 - 09:57

    Meisjemoons:

    Dappere puppie ! Veel plezier in die compleet andere wereld daar ! Namasté !

  • 22 September 2017 - 09:59

    Esther:

    Heel fijn dat je een beschermheilige mee hebt! Super veel plezier, geniet ervan BIKKEL!! Dikke kus, super doei xxxx goede vlucht!!!

  • 22 September 2017 - 10:37

    Wieteke:

    Zo'n goeie draagbitch als in Zuid Afrika zal je vast niet hebben......Tommy dan hè bedoel ik

  • 22 September 2017 - 10:37

    Renate :

    Hi globetrotter,

    Heel veel plezier meid! En Laat ff weten als de draagbitch een beetje bevalt... kunnen we er hier ook een aanschaffen

  • 22 September 2017 - 11:46

    Naatje Je Maatje :

    Heel veel plezier mop!! Kijk alsjeblieft uit...

    Xxxx

  • 22 September 2017 - 12:45

    Anne:

    Een hele goede vlucht xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marieke

Actief sinds 29 Dec. 2014
Verslag gelezen: 353
Totaal aantal bezoekers 40313

Voorgaande reizen:

13 Januari 2018 - 31 Januari 2018

Sri Lanka en de Malediven!!

22 September 2017 - 14 Oktober 2017

Wandelingetje door het Annapurna Circuit

10 Februari 2017 - 04 Maart 2017

Op naar de Big Five!!

19 December 2015 - 09 Januari 2016

Thailand

11 Januari 2015 - 18 Februari 2015

Venezuela

Landen bezocht: