Boomknuffelaars en stofhappen - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Marieke Elswijk - WaarBenJij.nu Boomknuffelaars en stofhappen - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Marieke Elswijk - WaarBenJij.nu

Boomknuffelaars en stofhappen

Blijf op de hoogte en volg Marieke

23 September 2017 | Nepal, Kathmandu

Nadat ik enkele uren doelloos in Istanbul heb rondgeslenterd op het vliegveld, was het eindelijk tijd om door te vliegen naar kathmandu. Ik keek in een vliegtuig eens om me heen en besefte dat het type boomknuffelaar goed was vertegenwoordigd, daar kunnen we een mooi feestje mee bouwen dus! De vlucht duurde nog 8 uur geloof ik en rond 6:30 plaatselijke tijd landden we.
Ik ontmoette een van Mn twee reisgenootjes, Claudia. Ze is 31 en zuster. We stonden nog geen 2 minuten bij de draaibank op onze tas te wachten en ze begon zich al zorgen te maken dat haar tas niet goed zou zijn aangekomen. Er ontstond al kleine paniek, uiteraard om niks bleek natuurlijk

• 23 September 2017 - 10:30

Nathalie:

Nou...lekker knuffelen dan!! Wat fijn om zo'n paniekzuster om je heen te hebben. Ik had je hoofd wel eens willen zien eaahahah. Succes!!!

• 23 September 2017 - 10:33

Mamar:

Ik zie echt zo'n zuster voor me met sandalen en witte sokken, hoedje in kaki en knielange rok.
    Dat zal een feest worden met al die knuffelaars.

• 23 September 2017 - 10:39

Tulay:

Hahahahaha blij dat je weer aan de grond staat:)

• 23 September 2017 - 10:58

Mamar:

Bij dedraaibank?

• 23 September 2017 - 11:38

Renate :

Geweldig.. ik zeg afritsbroek aan en lekker meeknuffelen! Komt vast goed!

• 23 September 2017 - 11:44

Jos:

Misschien is boomknuffelen wel je nieuwe passie, maar weet je het nog niet