We zijn er!!! - Reisverslag uit Catia La Mar, Venezuela van Marieke Elswijk - WaarBenJij.nu We zijn er!!! - Reisverslag uit Catia La Mar, Venezuela van Marieke Elswijk - WaarBenJij.nu

We zijn er!!!

Blijf op de hoogte en volg Marieke

13 Januari 2015 | Venezuela, Catia La Mar

Daar ben ik weer! Vanaf vandaag zullen mijn internetverhalen veel minder worden, want hier is geen internet, hoe fijn is dat ;`-P.
Vanmorgen vertrokken uit het hotel, die we niet betaald hebben, kadootje van Caracas zullen we maar zeggen (ze vergaten met ons aft e rekenen...
Nu ben ik in de Lodge in Playa del Colorada. Wat een paradijsje zeg! Maar wel een paradijsje zonder internet… Ik zal dus proberen om een x in de week iets te posten, maar ik kan niets beloven.
Na de kennismaking met de groep (we zijn met zn 13en uit Zwitserland, IJsland, Duitsland en Nederland) en een introductie waarin eea werd uitgelegd, kregen we een rondleiding. Wat een paradijsje is het hier! Wij zitten in een lodge, met hangmatten, een sporthoekje, meerdere relaxhoekjes en een een eetzaal. Er is een rooster waarbij we om beurten moeten helpen in de keuken. De dagen beginnen rond 08:30 en we gaan door tot???
Het programma klinkt leuk en er is genoeg ruimte om zelf je dingen te doen. Doe vooral niet waar je geen zin in hebt en alles gaat op zn gemak. Als je vraagt hoe laat het is, halen ze de schouders op, want dat is total niet belangrijk. Ik denk dat ik daar wel aan kan wennen.

We zijn net terug van een klein boottochtje, gelijk maar gezwommen in de zee, heerlijk! We l regende het vanmiddag, maar dat is wel goed voor de afkoeling. De eerste muggenbeten heb ik al te pakken en de spinnen heb ik nog niet kunnen ontdekken gelukkig! Ik ga weer even socializen. Mocht ik weer tijd hebben zal ik iets posten, al zal het moeilijker worden om er foto`s bij te posten (door het extreme trage internet). Tot over een paar weken!
Oja… mijn lange termijngeluk zit in ieder geval niet in deze groep…whoahahahahahahaha!
Tjuus!

  • 13 Januari 2015 - 00:35

    Wieteke:

    Hahaha je weet maar nooit Marieke, het gaat natuurlijk om het innerlijk ;-)
    Klinkt al helemaal goed, have fun!!!
    Ga jij maar lekker in je hangmatje liggen ga ik nog wel een nachtje werken....


  • 13 Januari 2015 - 06:58

    Loes:

    Klinkt allemaal geweldig nichtje xxx

  • 13 Januari 2015 - 07:26

    Monique:

    Wat schrijf je toch heerlijk Marieke! Klinkt echt fantastisch waar je bent! Wij hie door met het gewone levrn van werken en school. blijf jij nog maar ff lekker chillen daar! Xxxxxx

  • 13 Januari 2015 - 07:33

    Lonneke:

    Geweldig! Zou iedere dag wel zo'n heerlijk verhaal willen lezen

  • 13 Januari 2015 - 08:01

    Piet Van Elswijk:

    Geniet er maar lekker van mijn kind, maar je weet het he, alles met mate(n?)

  • 13 Januari 2015 - 08:04

    Celeste:

    Fijne vakantie gekke Marieke

  • 13 Januari 2015 - 08:06

    Nathalie:

    Top!! Lekker genieten....
    Johhhh....misschien komt er nog wel een langetermijngeluk aangewandeld
    enne...helpen in de keuken? Zat dat bij de prijs inbegrepen ;)

    Veel plezier mop!!

  • 13 Januari 2015 - 12:37

    Susan:

    Wat een leuk verslag Mariek!! Genieten!! Doe voorzichtig, gebruik je klamboe!! En heeeeel veel plezier! Kan niet wachten op de foto's!! Dikke kus Su

  • 13 Januari 2015 - 13:50

    Tineke:

    hoi Marieke,
    We begrijpen dat je start goed is. zover de regen moet je je geen zorgen maken. Voorlopig willen we best met je ruilen. Hier regent en waait het al dagen. Geniet zo door. We volgen je verslagen.
    Groeten,
    Arie en Tineke

  • 13 Januari 2015 - 15:29

    Mamar:

    Hallo Lieverd,

    De eerste halve week zit er op. Ik ben best een beetje jaloers( niet echt natuurlijk). Die temperatuur lijkt me wel wat.
    salute(of is dat ook geen spaans?

  • 13 Januari 2015 - 18:42

    Anne:

    Klinkt allemaal super! Op je LTG na dan

    Xx

  • 13 Januari 2015 - 18:52

    Sara:

    Maak ons maar weer jaloers

  • 13 Januari 2015 - 18:55

    Sara:

    Lekker met je zonnebril op het strand liggen(in je vrije tijd dan)hou van jou!!! heel veel plezier nog!! Xxxxx

  • 13 Januari 2015 - 21:40

    Adrie:

    Hoi Marieke,
    Het klinkt als vakantie!En die LTG, die komt nog wel!
    liefs

  • 14 Januari 2015 - 11:18

    Mendy:

    Hahaha Mariek! Dat zeg je nu, maar wie weet.....
    Leuk verhaal weer! Lekker genieten mop, dit heb je zo verdiend. Dikke X Men

  • 14 Januari 2015 - 11:18

    Mendy:

    Hahaha Mariek! Dat zeg je nu, maar wie weet.....
    Leuk verhaal weer! Lekker genieten mop, dit heb je zo verdiend. Dikke X Men

  • 16 Januari 2015 - 15:25

    Opa:

    Hallo,Groeten uit Brielle,wat leuk zo je bewegingen te kunnen volgen
    Wees voorzichtig bij de waterval,veel liefs X Opa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marieke

Actief sinds 29 Dec. 2014
Verslag gelezen: 311
Totaal aantal bezoekers 40331

Voorgaande reizen:

13 Januari 2018 - 31 Januari 2018

Sri Lanka en de Malediven!!

22 September 2017 - 14 Oktober 2017

Wandelingetje door het Annapurna Circuit

10 Februari 2017 - 04 Maart 2017

Op naar de Big Five!!

19 December 2015 - 09 Januari 2016

Thailand

11 Januari 2015 - 18 Februari 2015

Venezuela

Landen bezocht: