Ik ben d'rrrrr - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Marieke Elswijk - WaarBenJij.nu Ik ben d'rrrrr - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Marieke Elswijk - WaarBenJij.nu

Ik ben d'rrrrr

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

20 December 2015 | Thailand, Bangkok

Thailand... Het land van de glimlach!
Het is allemaal de schuld van Paolo Nutini, die in het nummer 'Iron Sky' de speech geeft welke Charley Chaplin ooit in The Great Dictator heeft gedaan en wat zéker voor deze tijden spreekt:

“To those who can hear me, I say - do not despair. The misery that is now upon us is but the passing of greed - the bitterness of men who fear the way of human progress. The hate of men will pass, and dictators die, and the power they took from the people will return to the people. And so long as men die, liberty will never perish... Don’t give yourselves to these unnatural men - machine men with machine minds and machine hearts! You are not machines! You are not cattle!... You are men! You, the people, have the power to make this life free and beautiful, to make this life a wonderful adventure.... let us use that power - let us all unite.”

Kort samengevat: je bent zelf verantwoordelijk om je leven leuk te maken! En wat maakt onder andere míjn leven een beetje leuker: Reizen! Dus Thailand was snel geboekt!

Gister heeft Mamar mij, samen met mijn spiksplinternieuwe paarse backpack om half 9 thuis opgehaald waarna we ( oa over de nieuwe A4, wát een avontuur!) naar schiphol reden, waar mijn 22 daagse Thailand Totaalreis van Shoestring kon gaan beginnen.

De reis, 2 vluchten met een tussenstop van 3 uur duurde totaal zo 15,5 uur en na 1 uurtje slapen ben ik enigszins naar de klote! Maarrrrr het is pas 09:45 in Bangkok (6 uur later dan in Nederland en 25 graden warmer), dus maar eens kijken hoe ik deze dag ga overleven! Straks eerst maar eens kennismaken met mijn reisgenoten, ik ben benieuwd!!
Kennismaken is gebeurd, het is een gemêleerd gezelschap zullen we maar zeggen.... Maar t komt vást goed allemaal! We zijn aangekomen bij ons hotel en wachten op het 'praatje' van wan, onze reisleidster!

  • 20 December 2015 - 07:00

    Mamar:

    Hadielieverd,

    Ik ben heel benieuwd naar de verhalen.maak er een bijzondere reis van.Vooral genieten
    Tot de volgende schrijf!
    Mamar

  • 20 December 2015 - 07:07

    Wiet:

    Mooi dat de reis goed is verlopen, kan je nu lekker gaan genieten!!!

    X

  • 20 December 2015 - 08:18

    Anne:

    Met de groep komt het vast goed! Veel plezier! XXX

  • 20 December 2015 - 08:37

    Nathalie :

    Heel veel plezier mop!! Ben benieuwd naar je verhalen

    Xxxx

  • 20 December 2015 - 08:46

    Elly Willemsen:

    Veel plezier en geniet van alle leuke dingen! xxx

  • 20 December 2015 - 09:10

    Peet:

    Go go go lieve puppy ! Maak er wat heerlijks van! Dikke kus !

  • 20 December 2015 - 09:57

    Angela :

    Geniet ervan schat!! X

  • 20 December 2015 - 10:41

    Annebel:

    Lieve Mariek,
    Ontzettend veel plezier!
    Dikke kus

  • 20 December 2015 - 10:53

    Tulay:

    Yeeehhhhh, je bent er! Gek idee dat jij nu ineens in Thailand rondloopt en het daar 6 uur later is. Maak er wat moois van. Je zal vast prachtige dingen gaan zien. Veel plezier en gezelligheid! Dikke kus xxx

  • 20 December 2015 - 22:14

    Monique:

    Heeeyyy!
    Goed om te horen dat je er bent. Gelukkig gaf je even een samenvatting van je stuk in het Engels ;-) Ga er lekker van genieten en ik hou je blog in de gaten voor nieuwe updates! hele dikke kus, ook van Onno, Isabelle en Luc

  • 23 December 2015 - 17:36

    Nils:

    Heeeeeeeeeeeeeeeel veel plezier hier!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marieke

Actief sinds 29 Dec. 2014
Verslag gelezen: 263
Totaal aantal bezoekers 40381

Voorgaande reizen:

13 Januari 2018 - 31 Januari 2018

Sri Lanka en de Malediven!!

22 September 2017 - 14 Oktober 2017

Wandelingetje door het Annapurna Circuit

10 Februari 2017 - 04 Maart 2017

Op naar de Big Five!!

19 December 2015 - 09 Januari 2016

Thailand

11 Januari 2015 - 18 Februari 2015

Venezuela

Landen bezocht: