Supersportief met een historisch tintje - Reisverslag uit Sukhothai, Thailand van Marieke Elswijk - WaarBenJij.nu Supersportief met een historisch tintje - Reisverslag uit Sukhothai, Thailand van Marieke Elswijk - WaarBenJij.nu

Supersportief met een historisch tintje

Blijf op de hoogte en volg Marieke

25 December 2015 | Thailand, Sukhothai

Vanmorgen zijn we allemaal optijd opgestaan, want we hebben een fietstocht door het historische park van Sukhothai gepland. We zoeken een mooie kroegfiets uit en gaan op pad. De omgeving is toeristisch maar écht waanzinnig mooi! Verschillende Boeddahs staan op diverse ruïnes uitgestald en dus heb ik tijd om de Nikon weer even goed uit te testen! Na een wandel/ fietstocht lunchen we nog in de omgeving, ik kies een heerlijke kerstkomkommersalade met wat kip on de side. Nou... Die salades kennen ze in Nederland niet! Hóe súperlekker zeg!! Na onze lunch zou ik nog een tuktuktour doen, maar ik besluit dat ik daar geen zin in heb en lekker, met wat anderen, terug ga naar het hotel om daar heel de middag weg te branden onder een tropisch zonnetje... Fijne kerst!!

• 25 December 2015 - 11:13

Annebel:

Jij ook een grle fijne kerst Mariek!
    Xxx

• 25 December 2015 - 11:14

Annebel:

Grle????Hele fijne kerst dus

• 25 December 2015 - 15:56

Mamar:

Hadielieverd,

Kerstavond is werd achter de rug, alles opgeruimd!
    Het was heel gezellig.Bij jou een beetje kerstsfeer?
    Ik ben heel benieuwd naar die,vast honderden,foto's.
    Je kan ook nog schrijfster worden. ,heel leuke verslagen.
    Xxxx

• 26 December 2015 - 13:09

Piet Van Elswijk:

Lijkt erop dat je je prima vermaakt meis, zag al heel wat bekende plaatsen in je verhaal voorbijkomen.
    Geniet er nog maar lekker van, je hebt het verdiend! LU!
    Groeten van je vader en Jorina.