Zon, zee en surfen! - Reisverslag uit Isla Margarita, Venezuela van Marieke Elswijk - WaarBenJij.nu Zon, zee en surfen! - Reisverslag uit Isla Margarita, Venezuela van Marieke Elswijk - WaarBenJij.nu

Zon, zee en surfen!

Blijf op de hoogte en volg Marieke

04 Februari 2015 | Venezuela, Isla Margarita

We zijn al weer twee dagen op Isla Margaritha en de relaxmodus staat aan. Het appartementencomplex is niet hartstikke schokkend, maar dat maakt niet uit. Gister hebben we een surfles genomen op een strand een uurtje lopen bij het complex vandaan. Dat was lachen joh! Flinke golven, wachten op de juiste, wachten tot hij vlakbij is, dan peddelen peddelen peddelen en als een jonge hinde op je board springen en hopen dat je niet omdondert. Volgens de surfmeester had ik talent! Maar dat zal jullie niet raar in de oren klinken. Na de surfles gingen we weer terug naar het appcomplex en ja, waarom zou je dat niet doen in je eentje, op je blote voeten in je korte broek en je hempie, achterop bij de surfmeester op een plek waar je totaal de weg niet weet (Ja vader en moeder, ik droeg een helm(pje))! Ach, de rit van 5 minuten heb ik overleefd. Smiddags zijn we even naar een winkelcentrum geweest, was niet schokkend, savonds weer een paar drankjes bij het hotel!

• 04 Februari 2015 - 13:35

Bas En Peet Op Reis... :

Ik mag hopen een zeer appetijtelijk surfmeester dan ????

• 04 Februari 2015 - 13:52

Adrie:

Ik heb je nog zo gewaarschuwd, niet alleen op stap en nu ook nog met zo'n goddelijke surfer..
    Oh,Oh
    Maar op de foto zie je er stoer uit!
    veel plezier nog!

• 04 Februari 2015 - 15:42

Een Bezorgde Vader:

Had je nou een hempje aan of een helmpje op? Of beter nog beide????

• 04 Februari 2015 - 17:53

Nathalie:

Wow je hebt talent!! Ik zie het!

Ben toch ook wel benieuwd naar de mensen in de groep. Maar dat ga ik nog wel uitgebreid horen hoop ik!!

Geniet ze nog ff
    Xx