Home sweet home - Reisverslag uit Hellevoetsluis, Nederland van Marieke Elswijk - WaarBenJij.nu Home sweet home - Reisverslag uit Hellevoetsluis, Nederland van Marieke Elswijk - WaarBenJij.nu

Home sweet home

Blijf op de hoogte en volg Marieke

19 Februari 2015 | Nederland, Hellevoetsluis

Er is een tijd van komen en er is een tijd van gaan...
Vijf weken zijn voorbij gevlogen!
Eergisteren ben ik vertrokken uit Venezuela.
Onderweg, in Parijs, bel ik Onno, want hij heeft een nieuwtje... Hij en Monique gaan trouwen en of ik ceremoniemeester én getuige wil zijn!! Ik kan wel janken, tuurlijk wil ik dat!!!
Door het nieuw reis ik op een soort roze wolk verder.

Na een reistijd van 27 uur (nog steeds wat buikgrieperig) kwam ik gisteren enigszins versleten rond 13 uur aan op Schiphol, waar ik opgewacht werd door m'n lieve moedertje en Henk.
Wat is het dan heerlijk om weer thuis te komen!! En wat is het nóg lekkerder om voor het eerst in 5 weken warm te kunnen douchen! 'S avonds heeft Wouter voor ons gekookt en hebben we, ook met Onno, mo en de kids daar heerlijk gegeten.
Na het eten gaat iedereen naar huis en even relaxen. NIET SLAPEN, nog even volhouden!!!!
Ik hou het vol tot 24:00 en val als een blok in slaap!
Om half 12 werd ik weer wakker, het gewone leven gaat weer beginnen....
Wat waren het een fantastische weken!! Nu eens gaan nadenken wat m'n volgende grote reisdoel wordt, want dit smaakt naar meer!!!

• 19 Februari 2015 - 18:15

Adrie:

Fijn dat je weer veilig thuis bent! een beetje gammel weliswaar maar toch.
    Nou lekker bijkomen, veel douchen, wc doortrekken (ging ook niet altijd makkelijk geloof ik) enz.

• 19 Februari 2015 - 18:44

Lonneke :

Ook hier welkom thuis, en gefeliciteerd!
    Heb genoten van je verslag en kijk uit naar volgende, Brazilië, Costa Rica, zou me niets verbazen;-) dikke x

• 19 Februari 2015 - 18:49

Naat:

Welkom thuis mop!!

• 19 Februari 2015 - 19:24

Elly Willemsen:

Welkom thuis! Hebben genoten van je reisverslagen. Jammer dat jij het pas laat wist dat Onno gaat trouwen. Wisten wij allang!!!!! Maar het wordt goed gemaakt met twee superrollen op de bewuste dag zelf! Helemaal toppie! Geniet van dit alles.
    Zien je weer een keertje bij opa.
    Xxx de Brabanders